Friday 23 December 2011

Hari Sedih

Tanggal 3 Disember 2011 aku kehilangan sorang lagi orang tersayang iaitu ibu mertuaku.. beliau menghembuskan nafas terakhir pada subuh hari tatkala hendak menunaikan solat subuh. Mujurlah ketika itu isteriku ada disampingnya.Semoga AllahS.W.T. menempatkannya dalam kalangan orang2 beriman.. insyaallah.. Alfatihah..

D!r! Saya

My photo
Salam Sejahtera semua, Syukur kepada ilahi kerana setelah bersusah payah, akhirnya saya telah berjaya membina blog ini.Namun begitu masih banyak kelemahan yang perlu diperbaiki. Serba sedikit tentang diri saya iaitu saya telah mendapat pendidikan awal di Muar Johor, kemudian berhijrah ke Johor Bahru dan bersekolah di SK Majidi Baru dan SMK Majidi Baru,seterusnya melanjutkan pelajaran ke tingkatan enam Sekolah Dato Jaafar, Johor Bharu. Seterusnya melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah sarjana muda.Saya berharap agar blog ini dapat memberi manfaat kepada sesiapa yang memerlukannya... terima kasih kepada yang menyokong blog ini..